martes, 20 de diciembre de 2011

REALITAT AUMENTADA II

En aquesta segona classe de realitat aumentada, s´ha donat un pas endevant, respecte a la ultima pràctica, i es que fins ara, em estat treballat amb Sketcup, on si que podiem obtenir un volum virtual, pero no podiem interectuar amb ell.

En aquesta segona sessió s´ha treballat per una banda amb el 3dmax, amb arxius OSG, i per altre banda hem creat les nostres propies marques, cadascuna relacionada amb un o varis elements constructius del nostre projecte.

Finalment, mitjançant l´aplicació BUILDAR, que ens relaciona els dos elements, em pogut aconseguir una maqueta virtual de tots els elements constructius del nostre projecte. Aquesta aplicació, ens permet intereccionar al moment l´objecte, com escalar-lo, girar-lo o desplaçar-lo

Un dels inconvenients, d´aquesta aplicació, és el tamany de la marca, ja que ha de ser clara, i diferenciada de les altres, ja que la camera, moltes vegades no es capaç de diferenciar-ne una de l´altre. Altres aspectes que poden modificar el resultat es la llum.
Seguidament, hi han tot un seguit d´imatges on es veu l´exercici que vam realitzar.





També em realitzat proves a l´exterior utilitzat una marca de major dimensió.


miércoles, 14 de diciembre de 2011

REALITAT AUMENTADA

 En la primera part de la classe, hem utilitzat undividualment la tècnica de realitat aumentada del nostre projecte de Mies la CASA 50X50











En la segona part de la classe, em dissenyat un edifici + equipament que l´hem col.locat mitjançant la realitat aumentada en  una maqueta a escala 1:500