En aquesta segona classe de realitat aumentada, s´ha donat un pas endevant, respecte a la ultima pràctica, i es que fins ara, em estat treballat amb Sketcup, on si que podiem obtenir un volum virtual, pero no podiem interectuar amb ell.
En aquesta segona sessió s´ha treballat per una banda amb el 3dmax, amb arxius OSG, i per altre banda hem creat les nostres propies marques, cadascuna relacionada amb un o varis elements constructius del nostre projecte.
Finalment, mitjançant l´aplicació BUILDAR, que ens relaciona els dos elements, em pogut aconseguir una maqueta virtual de tots els elements constructius del nostre projecte. Aquesta aplicació, ens permet intereccionar al moment l´objecte, com escalar-lo, girar-lo o desplaçar-lo
Un dels inconvenients, d´aquesta aplicació, és el tamany de la marca, ja que ha de ser clara, i diferenciada de les altres, ja que la camera, moltes vegades no es capaç de diferenciar-ne una de l´altre. Altres aspectes que poden modificar el resultat es la llum.
Seguidament, hi han tot un seguit d´imatges on es veu l´exercici que vam realitzar.
També em realitzat proves a l´exterior utilitzat una marca de major dimensió.
martes, 20 de diciembre de 2011
miércoles, 14 de diciembre de 2011
REALITAT AUMENTADA
Suscribirse a:
Entradas (Atom)